Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 01:27 - Надминах себе си
Автор: blackberry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 937 Коментари: 2 Гласове:
0



Успах се.Нормално!Не ми се ставаше.Нормално!Станах.Нормално!Мих си зъбите точно 3 минути.Нормално!Изпуснах автобуса.Нормално! Не закъснях.Ненормално!
1 час физическо.Докато даскалката изпитваше на волейбол ние с Магито чистихме бълхите на едно малко,сладко паленце.Много симпатична животинка!В голямото се разкарвахме до другия край на "Почивка",за да закупим на въпросната животинка кремвирш...Леки.Гледката бе потресаваща - давам му едно парче,то го гълта за части от секундата,давам второ-изчезва,след третото се задави,а четвартото го повърна...Ама се наяде :))))))))))))Да добавя,действието се развива пред цялото даскало.
След като привършихме с благородните си начинания  минутите започнаха да се нижат мноооого бавно.Естествено бях заспала в 2 и станала в 6,а се бях зарекла да престана с тоя идиотски режим(но това не ми пречи сега  да поствам постчета след полунощ) и в историята(7  час) така взех да отнсям,че чувах гласа  на г-жата все едно от отвъдното.После с Магито се отправихме дома и аз естествено с отварянето на литературата(петък-класно)откъртих.А Това не трябваше да става!Къде 6.30 се събудих и се стреснах,защото отдавна трябваше да съм отишла на фитнес.Станах!Поръзсъних се и бегом.И Добре че го направих!Бягала съм на пътеката 40 минути без нито едно спиране,с едно и също темпо от 8.8 км/ч,реално съм изминала 6 км  само бягайки и съм изгорила 5оо кал наведнъж.РЕКОРД!:))))))))))))))))))))))
А преди едвам бягах 5 мин...Много се кефя!МНОГО!МНОГО!МНОГО!
Излишно е да споменавам и описвам водопадите пот,подгизналите дрехи и интригуващия цвят на лицето ми.Ама след всичко това бях...на 77 небе.Хора,бягането му е маийката.Хем се отслабва,хем ставаш все по издържлив,хем е полезно за сърцето и още хиляда органи и....после Бог слиза от небето и те озарява(опаа,наруших третата божа заповед)И тъй...уж сега трябваше да уча,ама...пак ще се разчита на късмета...Амииии, лека нощ от мен!


Тагове:   Надминах,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maximilian - Ха!
30.05.2007 02:01
Звучи много познато, особено частта с бъгнатия биологичен часовник.
RUN BABY RUN!
цитирай
2. aviatrix - haha
30.05.2007 12:58
частта със сънят ми е любимaта :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackberry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24177
Постинги: 8
Коментари: 6
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930